107719 target=blank>Nákupné centrum Laugaricio v Trenčíne otvára tento víkend svoje brány. V prvej fáze výstavby prichádza na trh 26-tisíc štvorcových metrov predajnej plochy v 133 prevádzkach.
V centre, ktoré je v súčasnosti obsadené na 90 %, dominujú módne značky ako Marks & Spencer (900 m2), C&A, Reserved, S.Oliver, Promod, Orsay, New Yorker či Levis, ktoré dopĺňajú športové Adidas, Nike, Intersport, A3 Sport či Alpine Pro a obuvné značky – napríklad Humanic. K hlavným nájomcom na ploche 2 740 m2 patrí aj supermarket Jednota.
Investičná manažérka Katarína Lindbergh zo spoločnosti CSIA potvrdzuje vysoký záujem o obchodné priestory. Ten vraj dokonca prevýšil súčasnú disponibilnú kapacitu. No začiatok výstavby druhej fázy, v rámci ktorej by sa mohli rozšíriť priestory nákupného móla o ďalších 15-tisíc m2 ako aj o samostatné obchodné jednoty, bude závisieť od ekonomickej situácie a obnovenia poskytovania úverov bankami.
Celková predajná plocha centra na juhu Trenčína by po jeho dokončení dosiahla 67-tisíc m2. Celkové náklady odhaduje investor na sto miliónov eur (tri miliardy korún).
Vizualizácia - Trenčín Retail Park