Celá zóna outletu totiž v súčasnosti pozostáva z troch hlavných objektov. Jednou sú charakteristické rustikálne domčeky v prevádzke skupiny McArthurGlen, druhou vedľa postavené moderné obchodné centrum Galerien Parndorf a treťou niekdajší projekt Villaggio priamo za ním. Nový investor získal práve časť pomenovanú Galerien od rakúskeho fondu Warburg-Henderson, predtým šlo o súčasť hlavného Designer Outlet Parndorf.

Centrum prevzali na jar tohto roka, čím získali ďalšiu plochu s výmerou 11 600 m2 a 41 obchodmi. Spoločnosť plánuje posilniť lokalitu ako nákupnú destináciu najmä prostredníctvom ďalších rozvojových plánov a využívaním synergií s novozískaným projektom. Villagio Fashion Outlet a Galerien získali spoločný názov Fashion Outlet Parndorf.

Developer chce v budúcom roku začať práce aj na odklepnutom rozšírení o 6 500 štvorcových metrov nákupnej plochy. „Po rozšírení budeme s 27 500 m2 skoro takí veľkí, ako naša konkurencia. Dokopy pôjde o najväčšiu outletovú destináciu v Európe,“ hovorí Franz A. Kollitsch zo spoločnosti Villaggio.

Centrum bude manažovať ROS Retail Outlet Shopping, ktorá už prevádzkuje pôvodný projekt Villaggio. Za správcom je aj Thomas Reichenauer v minulosti známy zo spoločnosti McArthurGlen, ktorá stojí za „hlavným“ outletom v lokalite. V roku 2011 vystúpil aj TREND konferencii Reality a development, kde komentoval plány na vybudovanie dvoch outletových centier na Slovensku – v Senci a Voderadoch.