Nákupné centrum otvorilo v novembri 2017, keď poskytlo 22-tisíc štvorcových metrov nákupnej plochy.
Odozva bola v krajskom meste pozitívna. V priebehu troch mesiacov navštívilo centrum 650-tisíc návštevníkov. Bolo to dané aj tým, že v Prešove dovtedy existovalo len jedno nákupné centrum.
Rozširovanie na ceste
Aj preto majiteľ ohlásil ani nie po polroku od otvorenia prípravu druhej fázy. „Návštevnosť centra od začiatku prekonala naše očakávania. Po vyhodnotení ďalších ukazovateľov, ktoré sú kľúčové pri riadení obchodných centier, sme sa rozhodli pokračovať aj druhou fázou projektu,“ uviedol v apríli minulého roka Vladimír Salkovič, predseda predstavenstva VSV Consulting.
Už vtedy naznačil, že prevažne módne značky by mali posilniť kiná, interiérový detský kútik, posilňovňa a najväčšia predajňa so športovými potrebami. Svoje prevádzky
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?