Jedno z hlavných poučení, ktoré by mohla táto prípadová štúdia dať, je, že nie je dobre postaviť akýkoľvek obchodný areál uprostred ničoho. A to pozemky medzi hlavným mestom a Trnavou, kúsok od diaľnice D1 rozhodne sú.

Potom nepomôže ani to, že leží na veľkorysej ploche 15-tisíc metrov štvorcových a má 1 300 parkovacích miest. Ani spektrum svetových značiek, ktoré v ňom sídlili. Nečudo, že projekt, ktorý mal byť slovenskou obdobou obľúbeného rakúskeho Parndorfu, nevyšiel.

Nájde sa kupec? Cena outletu vo Voderadoch už klesla na polovicu hodnoty

 

Po piatich krkolomných rokoch fungovania sa areál nachádza pred tretím kolom dražby. A jeho vyvolávacia cena opäť rapídne padá.

Ešte pred dvomi týždňami TREND Reality informoval, že druhé kolo dražby bolo ľudoprázdne. Na dražbe sa okrem organizátorov dražby a zainteresovaných strán zúčastnili len traja zástupcovia verejnosti – novinári. Žiadny záujemca o kúpu neprišiel.

Po prečítaní siahodlhého opisu areálu, súpisu dlhov a aj nájomcov dražobník oznámil, že ani jeden záujemca nezložil zábezpeku, a preto je aj druhé kolo dražby neúspešné.

Nepomohlo ani to, že vyvolávacia cena bola sedem miliónov eur. Teda o tri menej, ako pôvodných desať miliónov v prvom neúspešnom kole.

Miliónový pád

A tak cena opäť padá. Tretie kolo dražby otvorí vyvolávacia cena šesť miliónov eur. To je presne polovica sumy, o ktorej sa špekulovalo takmer pred rokom. Ešte v októbri minulého roka TREND informoval, že správca vyhotovil súpis hnuteľného a nehnuteľného majetku.

Podľa neho malo mať deväť pozemkov, ktoré sa nachádzajú pod centrom, hodnotu vyše 12 miliónov eur. Hnuteľný majetok mal mať podľa znalca hodnotu necelých 70-tisíc eur. Peňažné pohľadávky z účtu vtedy dosiahli výšku necelých 380-tisíc eur.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa