Miletička je dlhé roky najväčším bratislavským trhoviskom. Predajcov a návštevníkov lákala desaťročia aj z okolia hlavného mesta.

V minulosti ťažila z výhodnej polohy a stabilnej skladby nájomníkov, na ktorú si kupujúci zvykli. Dodnes je na trhovisku pomerne pestrý mix ponúkaných produktov, no konkurenciou sa stali predovšetkým hypermarkety a nákupné centrá.

Trhovisko už veľmi nestíha s časom, z pohľadu kvality priestoru a komfortu návštevníkov aj predávajúcich zaostáva za dnešným štandardom. Moderné mestské tržnice sú pritom trendom, darí sa im v mnohých európskych metropolách.

Trhovisko prekreslili študenti 

Ešte v roku 2017 prezentoval správca trhoviska, Ružinovský podnik verejno-prospešných služieb (RP VPS), že pripravuje veľké zmeny.

Priniesť mali modernizáciu celého priestoru, zastrešenie stolov, vytvorenie takzvanej remeselnej uličky, ale aj ďalšie úpravy. Až tak veľa sa z nich napokon neurobilo. Pokračovalo sa skôr v menších úpravy, ako bola predtým oprava toaliet či riešenie parkovania.

„Trhovisko má veľký investičný dlh, odstraňovali sme najmä havarijné situácie, robili prestrešenie. Z pôvodných plánov sa stihlo umiestniť pódium, ale viac sa neurobilo,“ hovorí Michal Vicáň, člen predstavenstva RP VPS a ružinovský poslanec.

Potenciál Miletičky však miestni poslanci vidia naďalej. Ružinov sa pustil

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa