Tohtoročná jeseň sa v Bratislave nesie v znamení obchodov. Vo štvrtok otvára nové obchodné centrum na Trnavskom mýte na miesto rovnomenných kúpeľov Centrál. Na prvé dni láka jeden z obchodov zvedavcov pätinovými zľavami. Počuť o sebe ale necháva aj konkurencia.
Na rovnaký deň ako nové nákupné centrum sľubuje na bilbordoch otvorenie aj rozšírená Ikea pri Avione pri bratislavskom letisku. Kampaň ponúka prvým 500 návštevníkom darček a špeciálny program od šiestej hodiny ráno. Rozšírený Avion otvorí potom 31. októbra.
Samotná predajňa nábytku sa zväčšila o vyše polovicu z pôvodných 22-tisíc štvorcových metrov na 36 700 m2. Narástla aj kapacita reštaurácie a developer pristaval nový parkovací dom s jedným podzemným a štyrmi nadzemnými podlažiami. Parkovať v ňom môže 200 áut.
V Auparku hlási bilbord neďaleko obchodného centra zľavy do 70 percent. Tie si môžu uplatniť čitateľky ženského mesačníka cez kupóny. Akcia platí od 18. do 21. októbra. Na deň otvorenia Centrálu sa pritom v petržalskom nákupnom centra chystá aj casting na súťaž modeliek.
Najbližší konkurenti nového „chrámu konzumu“ Polus a Eurovea špeciálny program či akcie nechystajú. Pretláčať sa v deň otvorenia o zákazníkov nepovažujú za efektívne. Akcie majú naplánované na dlhšie obdobie a fakt, že sa ľudia pôjdu pozrieť na nové centrum považujú za prirodzené.
Eurovea tri dni pred otvorením ohlásila príchod novej značky SportsDirect. V ostatných týždňoch posilnila alebo posilní obchody o Karen Millen, T.M.Lewin, či Pinko. Nové obchody pribúdali v ostatných mesiacoch aj v Poluse, okrem iných Cafepoint či Tchibo a nakupujúcich lákali aj na vernostnú kartu.
Ilustračné foto - Flickr