„Prvý Decathlon na strednom Slovensku otvoríme 14. októbra v obľúbenom nákupnom centre Europa Shopping Center v Banskej Bystrici,“ hovorí marketingová manažérka spoločnosti Decathlon Slovensko Zuzana Cibulčíková.

Predajňa s rozlohou 1 700 štvorcových metrov, najmenšia zo slovenských prevádzok reťazca, bude na prízemí centra. Zaberie priestor uvoľnený po zmenšení predajne Terno, ktorá bola v novom dizajne otvorená už začiatkom septembra.

„Cítili sme potrebu nájsť vhodnú lokalitu na strednom Slovensku, ktorá by doplnila už existujúce predajne. Banská Bystrica bola prirodzenou voľbou najmä vďaka centrálnej pozícii, silnému regionálnemu charakteru a športovému duchu mesta,“ opisuje manažér expanzií Decathlon Slovensko Roman Baník.

Predajňa Decathlonu mala pôvodne vzniknúť v rámci obchodnej zóny Radvaň Park na okraji mesta. Jej rozširovanie sa však pribrzdilo. Naopak, Europa SC sa tento rok rozširuje, pribudne 1 400 m2 obchodných plôch a nový vchod. Prenajímateľná plocha tak narastie na 39-tisíc štvorcových metrov.

Európsky líder v predaji športových produktov Decathlon vstúpil na slovenský trh vlani v apríli, keď otvoril predajňu vo vznikajúcej štvrti Bory na severozápadnom okraji hlavného mesta. Koncom nasledujúceho mesiaca otvoril druhú prevádzku v komerčnej zóne Pharos Park pri bratislavskom letisku. Na jeseň spustil internetový obchod a v decembri aj predajňu vedľa obchodného centra Cassovia v Košiciach.

Generálny riaditeľ Decathlonu Slovensko Jerôme Morice po otvorení bratislavských obchodov v rozhovore pre TREND Reality hovoril o zámere vybudovať na Slovensku desať predajní. Ďalšie konkrétne plány zatiaľ spoločnosť nezverejnila.