Prvé zmienky o nákupnej galérii, ktorá bude súčasťou budovaného rezidenčného projektu Slnečnice, sú dva roky staré. Developer Cresco Group vtedy prezentoval plán postaviť lokálne nákupné centrum, ktoré doplní možnosti nakupovania na juhu Petržalky.
Klasické značky
Podľa investora má centrum ambíciu obsluhovať spádovú oblasť s vyše 115-tisíc obyvateľmi. „Nové nákupné centrum v prvej etape ponúkne zákazníkom na ploche 4 242 štvorcových metrov renomované predajne na nákupy pre celú domácnosť ako Billa, Jysk či 101 Drogerie,“ uviedla Claudia Verkin, manažérka správy a prenájmov z Cresco Group.
Podľa jej slov bolo cieľom vytvoriť pestrý mix nájomcov aj miesto na kompletné a rýchle nákupy. Okrem spomenutých prevádzok ponúknu svoje produkty aj obchody Planeo Elektro, Pepco, Super Zoo, Geco Tabak a neskôr aj lekáreň.
Slnečnice Market Zdroj: Cresco Group
Začiatkom budúceho roka má centrum otvoriť aj druhú fázu, ktorá ponesie meno Trch. Jeho súčasťou bude okrem gastro prevádzok aj tradičná farmárska tržnica. „Pri návrhu centra sme vyšli v ústrety požiadavkám ľudí žijúcich v Slnečniciach a v okolí, ktorým v Petržalke chýba ponuka lokálnych farmárov,“ doplnila Claudia Verkin.
30 obchodov
Vo farmárskej tržnici sú zatiaľ potvrdení nájomcovia ako Víno Hruška, Zelený obchod, Špajza či Vallo syry. V gastro sektore by mali byť prevádzky KafeHaus Fertucha, I Love Pasta, Hummus, NAAM Thai Food či Edo-Kin.
Slnečnice Market by mali celkovo ponúknuť 30 obchodov, ktoré majú byť otvorené sedem dní v týždni. Okrem možností v centre Slnečnice Market bude developer ponúkať aj priestory pre obchody a služby v parteri bytových domov v rámci projektu Slnečnice Mesto s rozlohou od 50 do 250 štvorcových metrov.