16 rokov na trhu ju vynieslo na prvé priečky nielen v počte predajov, ale aj objeme a dôveryhodnosti u klientov. Medziročný rast tržieb kancelárií o 16 % je závideniahodný v každom odvetví. Ak zvažujete, ako započať novú kapitolu vášho života, zvážte biznis s realitami. Oplatí sa to.

RE/MAX zúročuje rastúci trh s nehnuteľnosťami

Napriek obavám o zdravie trhu s nehnuteľnosťami počas pandémie sa ukázalo, že dopyt po bývaní je rovnako silný ako roky predtým. V čase neistoty sa zákazníci obracajú na značky, ktorým dôverujú. Myslí si to aj 3 000 klientov, ktorí sa na realitné kancelárie RE/MAX v roku 2021 s dôverou obrátili a chceli predať svoju nehnuteľnosť. „Realitné kancelárie RE/MAX sú prvou voľbou pri kúpe, predaji či prenájme nehnuteľností na Slovensku,“ hovorí Richard Churý, regionálny riaditeľ RE/MAX Slovakia. Potvrdzuje to aj už 5. ocenenie Najdôveryhodnejšia značka, ktoré RE/MAX minulý rok vyhral. „Konanie na vlastnú päsť išlo v posledných rokoch do úzadia, ľudia v predaji nehnuteľ-ností začali viac dôverovať odborníkom,“ dopĺňa R. Churý.

Ilustračné foto
Zdroj: RE/MAX
Ilustračné foto

Bývanie patrí k základným životným potrebám. Spolu s chronickým nedostatkom nehnuteľností na Slovensku patrí podnikanie v oblasti realít k tým spoľahlivejším. Aj preto sa noví podnikatelia rozhodnú pre podnikanie práve v tomto sektore. „Štyri nové franšízy, ktoré sme otvorili počas minulého roka, ukazujú, že sa netreba báť. Novým kanceláriám dávame komplexný balík služieb a know-how, čo má pre začínajúce kancelárie obrovskú hodnotu,“ vysvetľuje R. Churý. Aj vďaka neprestajným investíciám do nástrojov a ľudí prekonal RE/MAX minulý rok prvýkrát hranicu 5 000 000 eur v maklérskych províziách.

K prvenstvu na trhu pomáhajú aj neustále investície do ľudí

Popri centrálnym investíciám do marketingu podporuje RE/MAX svojich maklérov aj na lokálnej úrovni. Napríklad RE/MAX Marketingové centrum je pravidelne aktualizované o nové, personalizované vizuály na nábor nehnuteľnos-tí, nových maklérov či podporu lokálneho realitného biznisu.

Ilustračné foto
Zdroj: RE/MAX
Ilustračné foto

Špeciálna pozornosť je však venovaná vzdelávaniu maklérov. Dôkazom je jedinečná vzdelávacia platforma www.rxakademia.sk, kde si maklér môže vybrať z takmer 100 vzdelávacích programov. Tie sa sústreďujú na zlep-šenie celkového súboru zručností, ktoré maklér potrebuje na úspešné a kvalitné vykonávanie svojho povolania. „V RX Akadémii nájdu makléri kurzy, ktoré pokrývajú všetko, od toho, ako správne spracovať inzerát, až po prácu so sociálnymi sieťami a komunikáciu s klientom,“ vysvetľuje Lucia Klubertová, marketingová riaditeľka RE/MAX Slova-kia.

Pre úplne nových maklérov v odvetví je pripravený 8-týždňový program RE/MAX Compass. Spolu so vstupným školením pre makléra slúži na onboarding do tímu, procesov, ako aj na orientáciu v samotnom realitnom biznise. Ani ostrieľaní veteráni z brandže neprídu s RE/MAX skrátka. Počas minulého roku dostali prístup k 8-týždňovému programu RE/MAX Go4More, ktorý je zameraný na zvýšenie počtu získaných kontaktov na potenciálnych predáva-júcich.

RE/MAX nezabúda ani na majiteľov franšíz

V realitnom biznise je všetko o ľuďoch. Dôležitou súčasťou služieb, ktoré RE/MAX poskytuje svojim kanceláriám, sú aj nástroje na nábor kvalitného personálu. „RE/MAX+ je 6-týždňový program pre majiteľov kancelárií, ktorý komplexne pomáha s náborom nových maklérov. Obsahuje množstvo informácií a materiálov, ktoré pomáhajú pri-tiahnuť kvalitných ľudí do kancelárií. RE/MAX+ otvárame pre nové kancelárie minimálne 2-krát ročne,“ hovorí L. Klubertová.

Ilustračné foto
Zdroj: RE/MAX
Ilustračné foto