Už vtedy sa vedelo, že to bude boj na život a na smrť. Kto otvorí prvý, berie všetko. Aj takto nastavený „biznis plán“ spustil frašku, ktorá nemá a dlho nebude mať v slovenských reáliách obdobu. Zábavných scén bolo neúrekom.

Prvé plány o voderadskom centre One Fashion Outlet predstavila spoločnosť Realiz verejnosti v máji 2010. Už necelý mesiac na to kontrovala aj skupina Ipec Group, ktorá ukázala svoj senecký projekt D1 Outlet City. Rovnaké koncepty, rovnaký plán. „Nápad sme dostali v rovnakom čase,“ znelo pri predstavovaní druhého menovaného projektu.

Súboj o značky

Obe strany sa začali predbiehať v mediálnych vyhláseniach, kto otvorí skôr. Vedeli, prečo to robia. Lovili v rovnakom rybníku značiek. Bolo pochopiteľné, že firmy ako Nike, Adidas či Mustang neotvoria svoje prevádzky na dvoch miestach. Navyše, ak chcel investor dostať úver v banke, musel preukázať dostatočnú zazmluvnenosť.

Aj keď bolo jasné, že v novembri 2010 ju v Senci nemali dostatočnú, zorganizovali slávnostný výkop centra. Pár týždňov pred Vianocami začali stavať „prvý slovenský outlet“. Aspoň tak informovali všetky médiá na Slovensku. Samozrejme, 

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa