Už vtedy sa vedelo, že to bude boj na život a na smrť. Kto otvorí prvý, berie všetko. Aj takto nastavený „biznis plán“ spustil frašku, ktorá nemá a dlho nebude mať v slovenských reáliách obdobu. Zábavných scén bolo neúrekom.
Prvé plány o voderadskom centre One Fashion Outlet predstavila spoločnosť Realiz verejnosti v máji 2010. Už necelý mesiac na to kontrovala aj skupina Ipec Group, ktorá ukázala svoj senecký projekt D1 Outlet City. Rovnaké koncepty, rovnaký plán. „Nápad sme dostali v rovnakom čase,“ znelo pri predstavovaní druhého menovaného projektu.
Súboj o značky
Obe strany sa začali predbiehať v mediálnych vyhláseniach, kto otvorí skôr. Vedeli, prečo to robia. Lovili v rovnakom rybníku značiek. Bolo pochopiteľné, že firmy ako Nike, Adidas či Mustang neotvoria svoje prevádzky na dvoch miestach. Navyše, ak chcel investor dostať úver v banke, musel preukázať dostatočnú zazmluvnenosť.
<b>PozriteAj keď bolo jasné, že v novembri 2010 ju v Senci nemali dostatočnú, zorganizovali slávnostný výkop centra. Pár týždňov pred Vianocami začali stavať „prvý slovenský outlet“. Aspoň tak informovali všetky médiá na Slovensku. Samozrejme,
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?