„Záujem nakupujúcich si pochvaľovali nájomcovia zo segmentu odevov a obuvi, najmä obchody CCC, Deichmann a Replay,“ hovorí riaditeľ centra Norbert Kuklovský. Podľa neho sa ešte viac darilo prevádzkam gastro, z veľkej časti aj tým s terasou na pešej zóne.
Projekt spojený s futbalovým štadiónom v centre Trnavy otvorili v sobotu. Priniesol prenajímateľnú plochu 29 500 m2 pre 108 obchodov ako napríklad Billa, H&M, Lindex, New Yorker, Intersport a ďalšie, ako aj štadión s kapacitou 19-tisíc divákov. Dvojpodlažné podzemné parkovisko má kapacitu 900 áut.
Slávnostné otvorenie v sobotu sprevádzala veľkolepá šou aj s prítomnými politikmi a priateľské futbalové zápasy. Nie všetky obchody však už otvorili, napríklad reštaurácia Al Trivio pribudne až dnes a prvého septembra otvorí fitnescentrum Fit Up!
Prvé dni od otvorenia bývajú slovenské nákupné strediská plné návštevníkov, sčasti zvedavcov. Vtedy aj developeri radi zverejňujú konkrétne čísla, potom už zväčša mlčia. Napríklad bratislavský Bory Mall navštívilo počas prvých dvoch týždňov vyše 300-tisíc ľudí, outlet vo Voderadoch zasa za prvých päť dní videlo 45-tisíc návštevníkov.
City Arena - otvorenie Zdroj: event2all/Tomáš Halász
Spoločnosť Euro Max podnikateľa Vladimíra Poóra zainvestovala do celého projektu City Areny 80 miliónov eur, z čoho 30 miliónov zhltol štadión. Od štátu dostal 13-miliónovú dotáciu.