Spoločnosť Tesco rozšírila jeden zo svojich prvých a najväčších hypermarketov na Slovensku v Trnave. Predajná plocha sa prestavbou a dostavbou zväčšila o 5 300 štvorcových metrov. O polovicu väčší obchodný dom môžu Trnavčania využívať od minulého víkendu.
Ako pre TASR uvádza riaditeľ Tesco Trnava Richard Kľúčik, rozšírenie je reakciou na návštevnosť a hospodárske výsledky. Tento obchod, postavený v roku 2000 patrí so 60 tisíc platiacimi návštevníkmi týždenne k najobľúbenejším v sieti tejto britskej obchodnej siete. Tesco je na Slovensku od roku 1996 a stala sa lídrom slovenského trhu. Má tu spolu 40 prevádzok.
Nová časť obchodného centra, ktoré dostalo názov Galéria prichýlila 42 nájomcov, zväčša predajcov odevov. Našla tu však svoje miesto pošta, detský kútik a samoobslužná reštaurácia. Tou je americká sieť Kentucky Fried Chicken (KFC – vyprážané kurčatá z Kentucky), ktorá sa špecializuje na sendviče z kuracieho mäsa. V USA patrí spolu s McDonalds k najväčším sieťam rýchleho občerstvenia. V Trnave otvorili jej prvú prevádzku na Slovensku.
Výstavba novej časti trvala 20 týždňov pri plnej prevádzke nonstop otvoreného supermarketu. Postavili ho na mieste bývalého parkoviska obchodného domu, parkovacie miesta však zriadili inde, takže ich počet sa napriek tomu nezmenil. Prvé hypermarkety Tesco na Slovensku sa stavali bez obchodných galérií, zatiaľ čo neskôr sa stavali tak, aby poskytli priestory aj iným predajcom, bankám a samoobslužným reštauráciám. Postupne by sa tak preto o obchodnú pasáž mali rozšíriť aj ďalšie prevádzky.