„Záujem nadnárodných retailerov je veľký. Medzi tými, s ktorými už máme podpísané zmluvy alebo sú v štádiu negociácie sú, okrem supermarketu Billa, aj obchody ako H&M, Lindex, Camaieu, Tally Weijl, Guess, Armani Jeans, Reserved, Mohito, Orsay, Deichmann, obuv CCC, Intersport, Cinemax, Tchibo a mnohí ďalší ,“ hovorí Richard Souhrada zo spoločnosti Cushman&Wakefield.
Okrem toho tu vzniknú kiná s piatimi sálami siete Cinemax patriacej do skupiny developerskej spoločnosti a na pôdorysoch možno nájsť aj fitnes centrum FitUp. Obchodné centrum ponúkne celkovo 110 prevádzok na ploche 29 500 m2 a takmer tisícku parkovacích miest v dvoch podzemných podlažiach.
Výstavba naštartovala vlani na jeseň po zhruba polroku búrania starých objektov, prioritou je podľa developera dokončenie futbalového štadióna. Je naplánovaný podľa štandardov UEFA a FIFA a má mať kapacitu približne 19-tisíc divákov. Majiteľom futbalového klubu Spartak Trnava je práve V. Poór, ktorému patril aj starý štadión.
Do celého projektu na križovatke viacerých ciest má investor podľa memoranda podpísaného so samosprávou investovať 76 miliónov eur, z toho 13 až 15 pôjde do samotného štadióna.
„Trnava má dnes spomedzi krajských miest najmenej obchodných priestorov na tisíc obyvateľov (550 m2), podobne je na tom Prešov. Európsky priemer je pritom až 1 200 m2 na tisíc obyvateľov. Postavením obchodného centra City Arena sa Trnava dostane na 900 m2 obchodných priestorov na tisíc obyvateľov,“ argumentuje investor, prečo sa pustil do výstavby.
Developerská skupina Euro Max Slovakia v krajine postavila niekoľko nákupných centier známych ako Max pri objeme investícií 230 miliónov eur. Plán vybudovať multifunkčné centrum má aj v Bratislave, na rohu Bajkalskej a Prievozskej oproti kancelárskemu vežiaku Forum, kde sídli Telekom.