Podľa starších informácií má mať nová prevádzka približne 20-tisíc m2 a prinášať niekoľko špecializovaných oddelení, napríklad Svet kúpeľní, Záhradné centrum i Nautic, ktoré sa zameriava na vodné športy, kde bude vyše 3-tisíc výrobkov pre nadšencov plavby a plachtenia. Súčasťou predajne bude aj Drive In.
Do obchodu mal Bauhaus investovať 40 miliónov eur. Konateľ slovenskej pobočky Aleš Pacal vlani hovoril o začiatku expanzie na Slovensko, zatiaľ bez konkrétnych termínov i miest, kde by mali stáť ďalšie pobočky. „Medzinárodná expanzia na nové trhy je dôkazom finančnej stability našej spoločnosti,“ dodáva krátko pred otvorením.
Prvá prevádzka prináša aj slogan firmy „Keď sa to má podariť“. V bratislavskom regióne vytvorí viac než 300 pracovných miest, otvorené má byť každý deň do deviatej hodiny večer.
Pharos Park - vizualizácia Zdroj: Development 4
Bauhaus je pôvodom nemecká spoločnosť, ktorá otvorila prvý obchod v roku 1960 v Mannheime. Dnes sídli vo Švajčiarsku, v devätnástich európskych krajinách má viac než 250 prevádzok. Na Slovensku bude jej najväčšou konkurenciou už zabehnutý Baumax a Hornbach, ktorý má predajňu hneď na druhej strane diaľnice.
Pharos je novou komerčnou zónou zameranou v prvej fáze na výstavbu inžinierskych sietí a nákupných big boxov. Tento týždeň otvára predajca športových potrieb Decathlon, čoskoro sa má pridať aj nábytkový dom Sconto. Štvrť pri letisku vybudovaná firmami z portfólia Juraja Širokého chystá aj ďalšie komerčné prevádzky.