Centrum vznikne priamo pri diaľnici D1 v prieluke pri Hlučínskej ulici. „Zákazníkom bude k dispozícii 70 obchodov s produktmi svetoznámych značiek za zvýhodnené ceny a ďalej reštaurácie, kaviarne i detské ihrisko,“ hovorí Denisa Kolaříková z developerskej spoločnosti.

Dodáva, že súčasťou centra bude tiež 800 parkovacích miest. Pre tých, ktorí sem nepôjdu autom, bude zaistená kyvadlová autobusová doprava z centra Ostravy. Podobné centrum podľa zástupkyne developera v regióne nie je.

Generálny riaditeľ TK Development Mogens Pedersen uviedol, že prvá fáza projektu je už takmer na 70 percent obsadená. „K tomuto výsledku iste prispela ideálna poloha arény, ktorá bude lákať nielen českých zákazníkov z Ostravy a okolitých miest, ale tiež záujemcov zo susedného Poľska. V regióne pôsobia veľkí zamestnávatelia a v okruhu 60 minút jazdy od nášho projektu žije 3,2 milióna obyvateľov s veľkou kúpnou silou,“ vypočítava M. Pedersen.

TK Development sa špecializuje na maloobchodné nehnuteľnosti, obchodné či outletové centrá, v severnej a strednej Európe, pôsobí na realitnom trhu v Dánsku, Švédsku, Poľsku a v Českej republike.

V Česku vybudovala deväť obchodných centier, okrem iného Futurum v Ostrave a Hradci Králové, Frýda vo Frýdku-Místku alebo outletové centrum Fashion Arena Outlet Center v Prahe.