K dnešnému dňu láka centrum na takmer 16-tisíc štvorcových metrov nákupných plôch. Po novom má byť táto plocha o 12-tisíc štvorcových metrov väčšia. „Hlavným dôvodom prístavby je lepšie funkčné využitie pôvodného pozemku, ako aj rozšíreného pozemku v západnej časti územia, zlepšenie ponuky služieb obchodného centra s doplnením sortimentu, zvýšenie štandardu a dizajnu budovy s vytvorením novej identity obchodného centra,“ píše v zámere investor NEPI Rockcastle.

Na mieste parkovísk

Stavebné úpravy sa majú udiať na dvoch miestach. Na západnej strane, kde sú dnes umiestnené parkovacie plochy, má vyrásť parkovací dom, predajňa a multikino. Samotný parkovací dom má byť umiestnený na piatich nadzemných podlažiach, ktoré sa oproti bežným podlažiam odlišujú nižšou výškou. Projekt predpokladá aj parkovanie na streche. Kapacita domu by mala byť 443 stojísk.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa