Miesto na dlhodobý biznis
Metropolis leží priamo uprostred nového downtownu na jedinej hlavnej ulici, ktorá sa tu bude nachádzať. V bezprostrednej blízkosti bude viac ako 4 000 bytov, čo prináša vysoký potenciál pre úspech podnikania. Štatistiky totiž potvrdzujú, že ide o lokalitu, ktorá sústreďuje obyvateľov s nadštandardnou kúpyschopnosťou.
„Ide o úplné centrum nového downtownu, ktorého obyvatelia majú vysokú kúpnu silu a zároveň vysoké očakávania. Preto starostlivo zvažujeme, komu obchodné priestory priamo na hlavnom bulvári predáme,“ hovorí Sebastien Dejanovski z developerskej spoločnosti MINT Investments, ktorá zastrešuje projekt Metropolisu.
Jeho cieľom je lokalite ponúknuť zaujímavú a stabilnú paletu služieb, ktoré spríjemnia bývanie v tejto časti mesta.
„Rozhodne sa chceme vyhnúť tomu, aby sa budúci majitelia prevádzok často menili. Preto rozhoduje nielen ich zameranie, ale aj ich história, skúsenosti a podnikateľský plán,“ vysvetľuje developer.
Dodáva, že v záujme úspechu budúcich prevádzok sa rozhodli pre neštandardný krok – nepredajú priestory dvom prevádzkovateľom rovnakého typu.
Priestory, ktoré sú priamo na očiach
Budúci obyvatelia a návštevníci sa už teraz môžu tešiť na dizajnovú kaviareň, cukráreň s domácimi zákuskami, nechtové štúdio, originálne talianske potraviny aj štýlové kaderníctvo. V Metropolise je ešte priestor napríklad na zubnú kliniku, štúdio estetickej medicíny, právnickú či inú kanceláriu, prípadne showroom.
Developer chce prevádzkovateľom na revanš ponúknuť kvalitné zázemie pre ich podnikanie. „Obchodné priestory sa nachádzajú na prvom a druhom nadzemnom podlaží. Sú strategicky prístupné priamo z hlavnej ulice s možnosťou parkovania priamo pred prevádzkou. Toto nie je celkom bežné a ide o veľkú výhodu a komfort pre ich budúcich klientov,“ pokračuje Sebastien Dejanovski.
Nevšedný zážitok na dvoch podlažiach
Keďže obchodná galéria je zhora prekrytá, zákazníci sa môžu medzi prevádzkami pohybovať pohodlne aj počas daždivých či horúcich dní. Výklady aj označenia firiem budú kvôli zachovaniu estetiky jednotné.
Ucelený dizajn a vysoký štandard služieb podčiarknu aj veľkoformátové presklené plochy. Ich elegantné tónovanie sa postará o príjemnú komornú atmosféru v interiéri.
Mimoriadne atraktívne sú dvojpodlažné prevádzky, ktoré sa tiahnu cez obidve poschodia. „Prevádzkovatelia môžu hosťom ponúknuť unikátny zážitok z nakupovania, prípadne vyhradiť prízemie predajni a druhé podlažie kancelárii. Poschodie tiež môže slúžiť na súkromné akcie, napríklad ochutnávky,“ odporúča Sebastien Dejanovski.
Obchody aj kancelárie s flexibilitou
Prevádzky s rôznymi výmerami od 60 po 222 m2 sú k dispozícii ako holopriestory, každý majiteľ si ich teda môže zariadiť podľa svojich potrieb. V prípade záujmu nie je problém zabezpečiť interiérového dizajnéra. Vybrané priestory sa tiež dajú prepojiť podľa potrieb konkrétneho budúceho majiteľa.
Časť prevádzok sa nachádza iba na druhom podlaží – nevstupuje sa do nich z ulice, ale cez recepciu, vďaka čomu má firma lepší prehľad o svojich návštevách. Takéto priestory sú ideálne na zriadenie súkromných kancelárií alebo prevádzok, ktoré z rôznych dôvodov nechcú vstup z ulice či sú otvorené len na objednávku.