Do centra Bratislavy príde nová maloobchodná značka. Spoločnosť Calzedonia Slovak získala nedávno priestor pre svoju predajňu Tezenis. Po predajni značky Intimissimi na Obchodnej ulici ide o druhú prevádzku spoločnosti, zameranej na spodnú bielizeň.

"Aktívne pracujeme s viacerými obchodníkmi, ktorí hľadajú vhodné priestory pre umiestnenie svojich pobočiek v centre Bratislavy. V tejto konkrétnej transakcii sme mali niekoľko potenciálnych záujemcov o lokalitu, čo potvrdzuje, že na trhu je stále dopyt,” hovorí retailový konzultant Marián Fridrich zo slovenskej pobočky Cushman & Wakefield, ktorá transakciu sprostredkovala.

”Zatiaľ čo niektorí obchodníci sú viac opatrní pri stanovovaní ďalšej expanznej stratégie, Slovensko zjavne ostáva cieľom pre otváranie nových predajní. Okrem vzniku nových “kamenných” predajní, treba uviesť nedávno otvorené nové nákupné centrá Laugaricio v Trenčíne a Mlyny v Nitre, ktoré spolu s veľkým evidovaným záujmom o projekt Eurovea naďalej upevňujú vieru v pozitívny vývoj slovenského maloobchodu,” uvádza vo zverejnenej správe Andrew Thompson, managing partner Cushman & Wakefield na Slovensku.    

Pôvodom talianska spoločnosť Calzedonia so značkami Intimissimi, Calzedonia a Tezenis je jedným z predajcov spodnej bielizne v Európe, pôsobí v 18 krajinách. Calzedonia prišla na trh do strednej Európy v roku 2005 a zamerala sa na rozširovanie siete v Poľsku, Maďarsku a Českej republike. V tomto období prichádza rad aj na Slovensko.