Do mikulášskeho Retail Parku investovala rakúska skupina 22 miliónov eur, komplex vyrástol na ploche s rozlohou 9-tisíc štvorcových metrov v lokalite na Kamennom poli na periférii mesta.
Obchodná zóna sa nachádza bezprostredne pri zjazde z diaľnice D1 na Liptovský Mikuláš, investor predpokladá, že sa mu aj vzhľadom na lokalitu v oblasti s rozvinutým cestovných ruchom bude dariť. Okrem 30-tisíc obyvateľov regiónu sem ročne zavíta zhruba 700-tisíc turistov.
Budúci rok chystajú rozšírenie
Výstavba Retail Parku trvala 1,5 roka, oficiálne ho otvorili 29. septembra. Komplex zahŕňa 15 maloobchodných prevádzok so sortimentom medzinárodných značiek. Sú medzi aj H&M, Reserved, Sinsay Piazza Italiana, Sportissimo, Gate, Reserved či John Garfield, viaceré z nich doteraz v regióne zastúpené neboli.
Ďalších nájomcov zatiaľ developer neuvádza. V zóne majú byť okrem obchodov aj kaviarne a reštaurácie.
K novému retailovému parku prislúcha 150 vybudovaných parkovacích miest. V roku 2019 sa počíta s rozšírením komplexu o ďalších 4-tisíc štvorcových metrov, uvádza investor. Ten zároveň na webe projektu píše, že
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?