Transakcia, ktorá bude patriť medzi významnejšie tohtoročné obchody sa udiala v júli, pred pár dňami prebehol aj zápis nových vlastníkov do obchodného registra. Predávajúcim bola spoločnosť Alfa Group, developer centra. Cenu zatiaľ nezverejnila ani jedna zo strán.
„Máme záujem o kvalitné a úspešné regionálne obchodné centrá, ktoré sú alebo majú ambíciu byť v regióne dominantné. Korzo Prievidza nám ako prakticky jediné tohto druhu v okolí do schémy výborne zapadá,“ pre TREND Reality hovorí Daniel Boďa, country manažér NEPI.
Samotný projekt v súčasnosti ponúka zhruba 17-tisíc m2 prenajímateľnej plochy, ktorá je obsadená prakticky celá. Medzi nájomcami sú značky ako H&M, C&A, New Yorker, A3 Sport, Sportisimo, Deichmann, Nay Elektrodom, drogéria DM či kinosály Ster Century Cinemas.
„Sme dlhodobý vlastník a chceme centrum ďalej rozvíjať. V hre sú rôzne alternatívy, plánujeme posilniť pozíciu centra na trhu. O konkrétnych plánoch je ale ešte predčasné hovoriť,“ približuje D. Boďa.
Pôvodný majiteľ prievidzského strediska vlastní aj nákupné centrum Korzo pri bratislavskej Ikei, ktoré po meškaniach otvoril v roku 2011. Ponúka zhruba 14-tisíc m2 predajnej plochy, ide o objekt typu fachmarktzentrum, kde má každá predajňa samostatný vchod zvonku.
NEPI vstúpilo na Slovensku v roku 2013, keď získalo žilinské nákupné centrum Aupark za 87,5 milióna eur. O rok na to kúpilo aj obchodnú a kancelársku časť košického Auparku, ku ktorým pridalo aj bývalé Malinovského kasárne.
Medzinárodná investičná skupina vlastní desiatky komerčných nehnuteľností v hodnote celkovo prevyšujúcej 1,8 miliardy eur. Najväčšia časť z nich je v Rumunsku, okrem investovania sa však zaoberá aj vlastným developmentom.