Pobočku na Bajkalskej otvorili ešte v marci 2001, keď sa stala na dlhú dobu najväčšou v rámci celej siete u nás. „Rozsiahlou rekonštrukciou a novým dizajnom sme vytvorili predajňu, z ktorej čerstvosť dýcha z každého jej rohu. Predajnú plochu sme rozšírili približne o 200 štvorcových metrov, za to sme ale rozšírili sortiment o 10 percent, predovšetkým v oddeleniach čerstvých potravín,“ hovorí generálny riaditeľ Billa Dariusz Bator.

Kaviareň i bufet

Reťazec uvádza, že pri správaní zákazníkov sledoval v posledných rokoch zvýšený záujem o čerstvé potraviny, aj preto sa rozhodli modernizovať komplex týmto smerom. Okrem obslužného pultu čerstvého mäsa a rýb, je súčasťou predajne aj menšia kaviareň uprostred predajne.

„To, že nákup nemá byť len nevyhnutnou povinnosťou a treba si ho vedieť aj vychutnať, si uvedomujeme. Zákazníci si popri ňom môžu dopriať čerstvú a chutnú kávu od baristov priamo v predajni, prípadne si pochutnať aj na malom zákusku,“ konštatuje D. Bator.

Menia viacerí

Novinkou má byť aj tzv. teplý bufet, kde bude v ponuke 74 druhov jedál. „Zákazník si objedná pizzu pri teplom pulte a hotovú si ju môže vyzdvihnúť, keď dokončí nákup,“ približuje reťazec. V pobočke je po novom deväť klasických a tri expresné pokladnice.

Zmenu koncepcie predaja môžeme pozorovať na slovenskom maloobchodnom trhu už dlhodobejšie. Zmenu vnímania supermarketu priniesol napríklad koncept Yeme. Billa pritom nie je jediná, ktorá upravuje predajne. V rovnakom čase predstavilo nový koncept Terno, ktoré v Devínskej Novej Vsi otvorilo predajňu Kraj. S novým konceptom predajne prišiel vlani aj Kaufland.