Celkovo tak má značka na Slovensku už 57 prevádzok. V štyroch nových obchodných domoch našlo prácu okolo 300 stálych zamestnancov a v každom sa ráta približne s pätnástimi brigádnikmi.
Obchodný dom v Karlovej Vsi je na pozemku s rozlohou takmer 22-tisíc štvorcových metrov. Z toho predstavuje zastavaná plocha štvrtinu a predajná plocha má 3 216 m2.
Pozemok v Dúbravke je trochu menší, ale stojí na ňom väčší obchodný dom. Zo 17,5-tisíca m2 vyšlo na predajnú plochu až 3 870 m2 a zastavaná je približne tretina pozemku.
V Bratislave je tak už šesť obchodných domov Kaufland. Prvý otvorili v júni 2003 v časti Nové Mesto aj so zväčšenou slovenskou centrálou a parkovacím domom. V novembri nasledujúceho roku pribudla predajňa v Petržalke, koncom roka 2008 v Rači a predvlani v júni prišli prví zákazníci do obchodu v Podunajských Biskupiciach.
Práve tento obchod ako aj dve najnovšie bratislavské prevádzky sú už postavené ako energeticky úsporné budovy. Na vykurovanie i chladenie používajú namiesto konvenčných vykurovacích kotlov technológiu rekuperácie.
Súbor chladiacich zariadení obsahuje integrované tepelné čerpadlo, ktoré využíva odpadové teplo z chladiaceho procesu potravinového chladenia a dodáva ho pre potreby vykurovania, vzduchotechniky a klimatizácie. „Táto technológia výrazne zlepšuje energetickú účinnosť a znižuje emisie skleníkových plynov,“ poznamenal Martin Gärtner, hovorca spoločnosti Kaufland.
Obchodné domy, ktoré Kaufland otvoril v Šamoríne a vo Veľkom Krtíši sú o čosi menšie než v Bratislave. Na pozemkoch s rozlohou okolo 15-tisíc štvorcov je v oboch mestách predajná plocha približne dvetisíc m2. Parkovacích miest je pri každom okolo 150 a v Bratislave zhruba o stovku viac.
Kaufland v súčasnosti prevádzkuje viac ako 1 150 samoobslužných obchodných domov v Nemecku, Českej republike, Poľsku, Chorvátsku, Rumunsku, Bulharsku a na Slovensku. Popri regionálnych produktoch ponúka aj privátne značky.
Väčšie obchody na Slovensku ponúkajú 12-tisíc výrobkov, z toho sú dve tretiny potraviny, vrátane mäsa pripraveného vo vlastnom mäsokombináte. Kaufland je medzi dvadsiatkou najväčších nefinančných podnikov v rebríčku Trendu podľa predvlaňajších tržieb, ktoré presiahli 740 miliónov eur. Vo firme pracovalo štyri a pol tisíca ľudí.