Po Bratislave a Košiciach by americká hotelová sieť Hilton rada prišla so svojou značkou DoubleTree aj do Tatier. Celosvetového riaditeľa siete hotelov Doubletree by Hilton Roba Palleschiho cituje tlačová agentúra SITA, ktorej správu prevzal portál Sme.sk. Spoločnosť chce získať ďalšie hotely na Slovensku, pričom jeden z nich by mohol byť aj v Tatrách.
“Určite chceme získať ďalšie hotely na Slovensku. Možno jednu destináciu v meste a jednu-dve v oddychovej zóne. Tie by slúžili nielen pre turistov zo Slovenska, ale hlavne pre zahraničných turistov, keďže očakávame ich nárast,” uviedol.
Medzi hlavné faktory, pre ktoré spoločnosť Hilton uvažuje nad ďalšou expanziou na slovenskom trhu, označil R. Palleschi rastúcu ekonomiku, prítomnosť automobilového priemyslu, rozvinutý finančný sektor a Bratislavu ako hlavné mesto.
Značka Doubletree by Hilton má vo svojom portfóliu takmer 70 % hotelov, ktoré prešli rebrandingom z pôvodných značiek. Pri vyhľadávaní nových hotelov postupuje spoločnosť proaktívne, keď využíva svoje developerské tímy po celom svete.
“V každej krajine máme developerov, ktorí sa proaktívne stretávajú s majiteľmi hotelov a nehnuteľností a snažia sa nájsť pre nás vhodné projekty, či už sú to novostavby alebo existujúce budovy, ktoré je možné konvertovať na naše štandardy,” vysvetlil R. Palleschi.
Ak by sieť zamierila do Vysokých Tatier, čelila by konkurencii v podobe hotela Kempinski na Štrbskom plese. V porovnaní s ňou je však značka Doubletree situovaná nižšie. Hlavným konkurentom by sa tak mohli stať desiatky apartmánových projektov, z ktorých mnohé vďaka nízkej obsadenosti ponúkajú výrazne zľavy.