M. Zuckerberg pridal do statusu aj fotografiu budovy zo vzduchu. Prisľúbil aj ďalšie snímky, keď sa firma úplne nasťahuje. Jeho kolegovia a pozvaní fotografi však na Facebooku a Instagrame ukázali oveľa viac z rozsiahleho areálu.
Šéf Facebooku chcel vytvoriť dokonalé pracovné prostredie, v ktorom by jednotlivé tímy mohli spolupracovať. Nové sídlo malo vytvoriť podobný pocit komunity a spojenia, aký vytvárajú produkty firmy.
„Preto sme navrhli najväčší otvorený priestor na svete – jedinú miestnosť, do ktorej sa zmestia tisíce ľudí,“ napísal M. Zuckerberg v statuse. Budova ponúka malé pracovné priestory, medzi ktorými sa zamestnanci môžu ľahko pohybovať a spolupracovať s každým kolegom.
Nové sídlo Facebooku - prvé stretnutie M. Zuckerberga Zdroj: Facebook/Chris Marra
Na streche je park s rozlohou vyše 36-tisíc štvorcových metrov s vyše štyristo stromami, vychádzkovými chodníkmi a priestormi na oddych aj prácu. Jednoduchosť má slúžiť tomu, aby priestory vyvolávali pocit prebiehajúcej práce, píše šéf Facebooku.
Facebook si najal F. Gehryho v roku 2012. Jeho pôvodný návrh však M. Zuckerberg žiadal zjednodušiť. Výstavba haly s úžitkovou plochou takmer 40-tisíc štvorcových metrov sa začala predvlani a podarilo sa ju dokončiť v plánovanom termíne.