Existujúca plocha hypermarketu na 15 800 m2 sa tak rozrástla o ďalších 35-tisíc štvorcov dodatočných plôch pre nákupy i voľný čas. Architektúru ovplyvnil aj stredomorský vidiek, centrum má veľké otvorené bulváry a verejné priestory. Pribudlo aj kino s desiatimi sálami a hlavné svetové módne značky ako Zara, H&M či Primark.

Za projektom stojí projekčná kancelária Broadway Malyan, ktorá o tom aj informovala na svojej oficiálnej webstránke. Ako protiváhu k vysokým teplotám v španielskom meste, architekti zakryli časť interiérov textíliou, ktorá zabezpečí prirodzený tieň. Biele fasády zasa dávajú typický andalúzsky nádych a taktiež pomáhajú redukovať slnečné žiarenie.

Ide o prvé dokončené komerčné centrum spoločnosť Carrefour. Cieľom firmy je maximalizovať hodnotu portfólia prostredníctvom správy nehnuteľností a expanzie. Možno tak očakávať ďalšie podobné rozšírenia aj v iných lokalitách, čo priznávajú aj architekti. Huelva má podľa nich potenciál byť šablónou pre budúce projekty reťazca.

Slovenskú sieť rovnomenných obchodov prevádzkuje v licencii český podnikateľ slovenského pôvodu Ľubomír Focko, ktorý štvoricu hypermarketov získal do spoluvlastníctva v roku 2007. Odvtedy viaceré z nich čakajú na modernizáciu. Ľ. Focko hovorí v aktuálnom TRENDE aj o pláne rozvíjať sieť na Slovensku a otvárať nové obchody. Po niekoľkých rokoch stagnácie nedávno pribudla prevádzka v Trnave.