Ľudia sa tlačia v uličkách obchodov, na parkovisku nájdete slovenské, maďarské i české značky aut. Výber je bohatý a zastúpenie tu majú takmer všetky relevantné módne značky. Nie je to opis outletu vo Voderadoch, ale výpredajového centra v rakúskom Parndorfe.

Konkurovať veľkému

Práve ono sa stalo pre väčšinu zákazníkov na Slovensku prototypom outletového centra. Bolo prvé a udávalo trendy. Iste, bolo v Rakúsku, ale jeho blízkosť pri hraniciach z neho robila prakticky „slovenské“ centrum.

Bolo teda prekvapením, že mu v relatívnej blízkosti vyrástol pravý slovenský konkurent. Pre porovnanie oboch centier pritom stačil sedliacky rozum. Ak sa napríklad rodina z Bratislavy v sobotu rozhodla nakupovať vo výrazných zľavách, mala prakticky dve možnosti – Voderady alebo Parndorf.

Obe centrá sú od hlavného mesta približne rovnako vzdialené, pri vzdialenosti sa však podobnosť končí. Rakúsky outlet je totiž väčší, so širšou ponukou a s väčšími a zaujímavejšími zľavami. Áno, v slovenskom centre vám 

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa