Firma sa začala oficiálne podpisovať aj pod rozsiahlu teasingovú kampaň, ktorú portál Mediálne.sk odhadoval práve na toto centrum. Bilbordy prinášali heslá ako „Neťahajte deti po nákupoch“ alebo „Netrávte pol dňa nákupmi“. Tie sa menia na „Bavte sa v detskom svete“ či „Nakupujte celý deň“. Okrem toho už funguje aj oficiálna webstránka.
Centrum prináša 54-tisíc m2 prenajímateľnej plochy a necelých dvesto obchodov. Medzi potvrdené značky patrí napríklad H&M, C&A, Reserved, Lindex, Terranova, Mango, CCC, SportsDirect, Nay Elektrodom, Billa, Panta Rhei, ako aj hračky All Toys a Dráčik, ale aj 3D kino Imax s plánovaným otvorením na jar budúceho roka.
Čoraz dôležitejšiu zábavnú a voľnočasovú funkciu v centre zabezpečí bowlingová zóna, detský kútik Buppi a fitnes centrum Golem na 1 600 štvorcových metroch. Vznikne aj otvorená záhrada, ktorú volajú Tornádo a Penta počíta s otvorením svojich ambulancií ProCare, pobočkou pošty i všetkých najväčších bánk. Centrum chce developer prevádzkovať sám.
Podľa štúdie spoločnosti United Consultants možno očakávať návštevníkov, ktorí v centre trávia viac času než iní, v priemere až 1,5 hodiny pri priemernej hodnote nákupu vo výške 54,6 eura. To je o dvanásť eur viac oproti iným strediskám.
Prečítajte si ďalšie podrobnosti a pozrite vizualizácie.
Poznámka: Vydavateľstvo TREND Holding vlastní spoločnosť V3 Media Holdings patriaca k finančnej skupine Penta.