Kým väčšina nákupných centier sa rozširovaním a expanziou zvykne pochváliť, v prípade bratislavského Auparku sa príprava deje v tichosti.

A netýka sa to len avizovaného rozširovania o nový blok. Bez informovania médií respektíve verejnosti prebehlo aj predošlé zväčšenie food courtu.

Nový blok vedľa McDonald's

O tom, že Aupark pripravuje rozšírenie plochy, informoval TREND Reality ešte začiatkom minulého roka. Majiteľ centra vtedy cez dcérsku spoločnosť UR P6 požiadal o územné rozhodnutie.

„Navrhovaný obchodný dom je ako samostatne stojaci objekt, ktorý obsahuje 85 parkovacích miest na úrovni 1. podzemného podlažia a na 1. až 3. nadzemnom podlaží bude slúžiť pre obchodné účely,“ písalo sa v úradnom dokumente.

Vedenie Auparku vtedy na otázky nereagovalo. Koncom minulého roka požiadalo úrady o stavebné povolenie. Podrobnosti  však neboli známe, keďže petržalský stavebný úrad ako jediný 

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa