Kým väčšina nákupných centier sa rozširovaním a expanziou zvykne pochváliť, v prípade bratislavského Auparku sa príprava deje v tichosti.
A netýka sa to len avizovaného rozširovania o nový blok. Bez informovania médií respektíve verejnosti prebehlo aj predošlé zväčšenie food courtu.
Nový blok vedľa McDonald's
O tom, že Aupark pripravuje rozšírenie plochy, informoval TREND Reality ešte začiatkom minulého roka. Majiteľ centra vtedy cez dcérsku spoločnosť UR P6 požiadal o územné rozhodnutie.
„Navrhovaný obchodný dom je ako samostatne stojaci objekt, ktorý obsahuje 85 parkovacích miest na úrovni 1. podzemného podlažia a na 1. až 3. nadzemnom podlaží bude slúžiť pre obchodné účely,“ písalo sa v úradnom dokumente.
Vedenie Auparku vtedy na otázky nereagovalo. Koncom minulého roka požiadalo úrady o stavebné povolenie. Podrobnosti však neboli známe, keďže petržalský stavebný úrad ako jediný
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?