Len nedávno zrealizovaný office od štúdia forms. architects reflektuje svetové trendy v dizajne a navrhovaní administratívnych priestorov pre novú generáciu užívateľov. Architektonický návrh a dizajn interiéru head officu pre spoločnosť Cushman & Wakefield v bratislavskej Eurovei je príkladom pokrokového korporátneho interiéru, ktorý sa nebojí avantgardných riešení a vytvára pre svojich užívateľov inšpiratívnu pracovnú scénu.
Podľa predstavy autorov z forms. architects je recepčný pult autentickým, „pravdivo“ dominantným momentom v priestore recepcie. Keďže recepcia je priestor, ktorý návštevník či užívateľ registruje primárne pri vstupe do officu, architekti sa tu rozhodli vytvoriť nápadný a zároveň ťažiskový element, ktorý sa môže stať odkazom na interiér spoločnosti Cushman and Wakefield.
Inšpiráciou pre návrh bola pôvodná trojuholníková hmota zníženého podhľadu, ktorá korešponduje s progresívnou geometriou navrhnutého objektu tvoreného polygónmi (tzv. low-poly geometria). Motív trojuholníka je možné nájsť aj na stene za recepciou, ktorá je diagonálne predelená súborom horizontálnych lamiel.
Čierna grafitová stena, v ktorej sa za posuvnými dverami identickej farby nachádza „skrytý“ šatník, je vizuálne prepojená líniou podhľadu s lamelami a pódiom pod recepčným pultom. Toto prepojenie sa javí ako jeden tvar, ktorý prechádza celou recepciou a kontinuálne spája steny, strop a podlahu. Ambíciou architektov z forms. bolo navrhnúť „priestor dynamickej geometrie, kde by jednotlivé elementy spolu fungovali tak, aby to bol priestor zároveň ucelený“.
Pre zachovanie vyváženosti architekti využili väčšie súvislé farebné plochy a koncept čiernobieleho kontrastu. Jednoduchú farebnosť dopĺňa prírodná textúra dreva a zelená stena pri vstupe.
Monochromatické prevedenie a koncept čiernobielych kontrastov je možné nájsť aj vo zvyšných častiach officu. V neposlednom rade na mobiliári a pracovných stoloch. Monochróm bol zvolený preto, aby vynikla výrazná farebná trojkombinácia modrej, limetkovej a magenty. „Chceli sme, aby aj známe prvky dostali iný vizuál. Dôležité bolo priniesť inú, neopozeranú kombináciu farieb a textúr.“ Priestor využíva urbánno-artové prvky ako je tehlový obklad, geometrická abstrakcia, štýl pop-art či panoramatická fotografia New Yorku v životnej veľkosti.
Čierna línia prechádza zníženým podhľadom z recepcie do priestoru open space, čím na seba tieto dva priestory vizuálne odkazujú. Pohyblivé predeľujúce panely definujú priestor pre tlačiareň.
Priestory open space, phone boothu, CEO officu ako aj kuchynka a otvorená meeting zóna boli riešené nekonvenčne s dôrazom na intenzitu farebných akcentov jednotlivých elementov. Architekti svojím návrhom podporili víziu o modernom energizujúcom office, ktorý pôsobí na zamestnancov hravo a živo a podporuje tvorivé pracovné prostredie.