Bratislavou prebehla na jeseň 2010 masívna kampaň propagujúca nový obytný vežiak Manhattan na Račianskej ulici. V skutočnosti šlo o rebrand postavenej bytovky, skolaudovanej pár mesiacov predtým. Predávajúca kancelária Remax Stars však spolu s developerskou firmou Zipp nezmenila len názov.

V samotnom projekte pozmenili vnútorné priestory a zriadili miestnosť nazvanú „party room“ pre stretávanie sa obyvateľov. Ponúka sedačky, projektor a kuchynku, marketingové letáky hovoria o miestnosti podobnej tej v seriáli Priatelia.

Rebrand priniesol aj novú oficiálnu webstránku pod heslom Americké bývanie prezentujúcu výhody bývania uprostred finančného dištriktu New Yorku a fanušikovskú stránku na Facebooku. Práve tu prebiehala súťaž o výlet do newyorského Manhattanu. Zmeny sprevádzali desiatky bilbordov v hlavnom meste a PR články v slovenských médiách, napríklad aj na ETRENDE.

Manhattan – všetko po novom

Ľudovít Marsovszky, manažér realitky, spomína priebeh obhliadok v projekte, ktoré sa konali len v organizovaných skupinách a v presne vymedzených časoch: „Naši makléri čakali vopred prihlásených záujemcov spolu s hosteskami, propagačnými materiálmi a sektom.“ Až po tejto úvodnej prehliadke sa klient dostal k maklérom a začal s nimi v prípade záujmu komunikovať individuálne.

Zmenu cien sprevádzal podľa zástupcu Remax Stars rozsiahly mystery shopping v konkurenčných developerských projektoch a testovanie cien. „Nechceli sme dať priestor na zdĺhavé vyjednávania o cene, preto sme cenník znížili tak výrazne. Potrebovali sme vzbudiť masový záujem,“ hovorí.

Kampaň Manhattanu vystupujúceho z oblakov je po nábrežnom projekte Eurovea jednou z mála netradičných, do ktorých sa slovenskí developeri odhodlali. Pred niekoľkými rokmi si originálnu formu predaja zvolil ešte najväčší obytný projekt v hlavnom meste – Koloseo, ktorý ako prvý v Bratislave zriadil vzorový byt.

Neskôr zaujalo aj video spot štyroch mladých ľudí hľadajúcich si nové bývanie. Propagovali polyfunkčný komplex 3nity, video sa po internete rýchlo šírilo. Inak sa takmer všetky prezentácie nových bytov obmedzujú na usmiate rodiny hovoriace o svojom vytúženom bývaní.

Virálny spot komplexu 3nity:

Portál TRENDreality.sk zajtra prinesie správu o vývoji predaja a aktuálnych cenách bytov v Manhattane.

Foto - Zipp